Ka meie mõtted on sellel raskel ajal Ukraina rahvaga.

Oleme omalt poolt toetanud Ukraina elanikke, tehes annetuse mittetulundusühingule Eesti Punane Rist.

Kui teilgi on võimalus oma panus anda, siis saab seda teha siin: https://redcross.ee/anneta/ukraina/ Igasugune toetus on abiks!🇺🇦🇺🇦

Tekkis küsimusi? Helista tasuta lühinumbril 1203!

E-R 9–17 vastavad meie laenuspetsialistid küsimustele ja aitavad leida parima lahenduse.

Päringu võib esitada ka live-chat rakendusse, mille leiad brauseriaknas paremal alumisel serval.

Tutvu Hüpoteeklaenu tingimustega!

Igakuine makse 874
Ülaltoodud laenutingimused on kuvatud tüüpnäitena, mis võivad erineda Sulle pakutavatest laenutingimustest.

Hüpoteeklaen teeb kinnisvara rahaks, aga jätab vara alles

Laenule mõeldes tasub meeles pidada, et võimalusi on mitu. Üks võimalus on pangandussektor, kuid lisaks on pankadeväline sektor, mis on spetsialiseerunud laenude andmisele. Pankadevälises sektoris tegutseb juba 2009. aastast ka Hüpoteeklaen AS.

Hüpoteeklaenu nimi ütleb juba ära, millega ettevõte tegeleb – hüpoteeklaenude väljastamisega, ehk siis laenudega kinnisvara tagatisel. Kuid millised on hüpoteeklaenu eelised, kellele see mõeldud on ja kuidas laenu taotleda, selgitab Hüpoteeklaenu juht Toomas Paju.

“Hüpoteeklaen on laen, mida väljastatakse eraisikule või ettevõttele ainult kinnisvara tagatisel, ja sellest saadava rahaga alustatakse ettevõtlust, tehakse remonti, soetatakse kodumasinaid või sõiduvahendeid jne,” toob Paju näiteid. “Kui inimesel on mis tahes kinnisvara, siis üks võimalus on see maha müüa ja rahaks teha, teine võimalus on aga näiteks majale hüpoteek seada ning soovitud rahasumma saada, ilma et peaks kinnisvarast loobuma,” lisab ta.

Laen ettevõttele ja eraisikule

Hüpoteeklaen eristub selle poolest, et ettevõte tegeleb ainult laenude andmisega. “Oleme laenu andmisele kontsentreeritud ja selles väga pädevad – toimetame personaalselt ja efektiivselt. Meie tooted ja tingimused on lihtsad ning arusaadavad. Me küll tunneme huvi selle vastu, mida klient soovib rahaga peale hakata ja kuidas tal on plaanis see tagasi maksta, kuid sellise huvi põhjus on pakkuda kliendile veelgi paremat ning personaalsemat teenust – leida talle just see õige lahendus ja sobiv toode,” ütleb Paju.

Suurim osa Hüpoteeklaenu kliendiportfellist on ettevõtetele väljastatud laenud – väikese ja keskmise suurusega ettevõtted, kellest paljud on oma äri alustamas või just alustanud. Neil on äriplaan ehk idee midagi teha, aga need plaanid vajavad lisakapitali ja just seda vajadust Hüpoteeklaen AS oma laenuga täidabki. “Üldjuhul on laenuvõtjateks pere-ettevõtted või sõprade ring ja tagatiseks on omanikele kuuluv kinnisvara: korter, maja, mets vms,” ütleb Paju.

Hüpoteeklaenust laenu saamiseks on üldjoontes kaks olulist eeldust. “Esiteks peab laenuvõtja olema meie jaoks usaldusväärne ning tema finantsnäitajad peavad olema positiivsed, sest meile on oluline, et klient saaks probleemideta ka oma laenu teenindaja ja raha meile tagastada. Ja teiseks – nendel isikutel on olemas kinnisvara. Laenu anname kuni 75% tagatise maksumusest, olenevalt piirkonnast ja kinnisvara tüübist,” lisab ta.

Mida laenu võttes silmas pidada?

Turul on mitu laenuandjat, kuid kuidas leida nende hulgast endale sobivaim pakkuja? Tihti võib juhtuda, et klient meelitatakse hea intressinumbriga kohale, aga sellele järgnevad varjatud tasud ning tegelik laenukulu osutub palju suuremaks. Kuidas varjatud kulusid märgata?

Toomas Paju annab nõu, et enne laenu võtmist on kasulik põhjalikult tutvuda kõikvõimalike kuludega, mis laenuvõtmisega kaasnevad. Laenu võtmise kulu ei ole tihtipeale ainult intressimäär ja lepingutasu. Tuleb vaadata ka reaalset kuumakset ja graafikutüüpi, et saada aru, kas laen iga kuumaksega väheneb, ja kui väheneb, siis kui palju. Erinevate pakkumiste korral tasuks võrrelda ka krediidikulukuse määra ja laenu kogukulu – kui neid ei ole pakkumisel näha, siis see on esimene ohumärk, et midagi on veel n-ö ridade vahelt tulemas, ja seda infot tuleb kindlasti juurde küsida. Ja mis kõige tähtsam – tuleks konsulteerida oma ala spetsialistiga, näiteks meie ettevõtte nõustajaga. Hüpoteeklaen AS on oma läbipaistvate tingimustega hästi tuntud ja seda kinnitab positiivne tagasiside meie enda klientidelt, kes soovitavad meid oma tutvusringkonnas või pöörduvad uute projektidega meie juurde tagasi.

Lisateenused võivad olla ka kuuhooldustasu või kontohooldustasu, mis algul silma ei torka.
Hüpoteeklaenus selliseid lisakulusid ei ole. Ent igal laenul, mis kinnisvara tagatisel võetakse, on möödapääsmatud kulud – notaritasu ja riigilõiv, mis on riigi tasemel paika pandud ning iga notari juures ühesugused. Samuti peaks klient tagatiskinnisvara kindlustama.

Professionaalne konsultatsioon tasuta lühinumbril 1203 tööpäevadel 9–17

Hüpoteeklaen Tallinnas

Rävala pst 2, VI korrus
Telefon: (+372) 666 1701
Esindus avatud: E–R 9–17

Hüpoteeklaen Tartus

Ülikooli 6a, Tartu
Telefon: (+372) 772 0072
Esindus avatud: E–R 9–17

Hüpoteeklaen Narvas

Kerese 2, Narva
Telefon: (+372) 357 2105
Esindus avatud: E–R 9–17

Hüpoteeklaen Pärnus

Pikk 26, Pärnu
Telefon: (+372) 715 1720
Esindus avatud: E–R 9–17

Olete krediidiandja Hüpoteeklaen AS (tegevusloa andmise otsuse number 4.1-1/9) kodulehel.
Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteerige asjatundjaga.